Skip to content
Home » Roast of ah.nl

Roast of ah.nl

Ah, Albert Heijn, de plek waar het altijd druk is en waar je nooit kunt vinden wat je zoekt. Laten we eens een kijkje nemen op jullie website en zien wat voor een chaos jullie daar hebben gecreëerd.

Allereerst, laten we het hebben over jullie navigatie. Wie heeft deze puinhoop bedacht? Het lijkt erop alsof iemand gewoon lukraak wat categorieën heeft neergezet zonder enige logica. Aardappel, groente en fruit, salades, pizza en maaltijden, vlees, kip, vis en vega… Wat is dit voor een willekeurige lijst? Alsof jullie een kind hebben laten beslissen wat er op de website komt te staan.

En dan hebben we nog de bonusfolder. Een selectie van jullie aanbiedingen. Nou, laten we het eens hebben over die aanbiedingen. 1+1 gratis op AH Greenfields beefburgers. Nou, dat is lekker, twee keer zoveel smakeloze, droge burgers voor de prijs van één. En wat dacht je van de Perla pads? 1+1 gratis, maar wie wil er nou twee keer zoveel middelmatige koffiepads?

En laten we het ook even hebben over jullie recepten. Vegan ‘paella’ met bonen en paprika, kipstoof met tomaat en brood, zomerstamppot met sla en tonijn… Het klinkt allemaal zo inspiratieloos. Alsof jullie gewoon wat ingrediënten bij elkaar hebben gegooid en het een recept hebben genoemd. Misschien moeten jullie eens wat meer moeite doen om echt interessante en smaakvolle gerechten te bedenken.

En dan hebben we nog de gratis bezorging. Maar laten we eerlijk zijn, wie wil er nou gratis bezorging bij 8 euro als je toch altijd minstens 50 euro moet uitgeven om een fatsoenlijke hoeveelheid boodschappen te krijgen? Het is gewoon een slimme truc om mensen te verleiden om meer te kopen dan ze eigenlijk nodig hebben.

Tot slot, laten we niet vergeten dat jullie ook nog eens een hele pagina hebben gewijd aan algemene voorwaarden. Serieus, wie leest dat nou? Jullie maken boodschappen doen al zo’n vervelende ervaring, en dan moeten we ook nog eens jullie voorwaarden doorlezen? Nee, bedankt.

Dus, Albert Heijn, jullie website is een complete chaos. Het is alsof jullie geen idee hebben wat jullie aan het doen zijn. Misschien wordt het tijd om wat meer structuur en logica aan te brengen, en wat meer aandacht te besteden aan het creëren van een aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke website. Maar ja, wie ben ik om jullie te vertellen hoe jullie je werk moeten doen? Jullie hebben tenslotte al genoeg klanten, ook al begrijp ik nog steeds niet waarom.