Laten we eens kijken naar deze website, Customerflows. Ze beweren bedrijven te helpen groeien in een digitale wereld. Nou, ik moet zeggen, als ik naar de website kijk, lijkt het erop dat ze zelf wel wat hulp kunnen gebruiken. Het ziet eruit alsof het rechtstreeks uit de jaren 90 komt. Serieus, jongens, het is 2021, kunnen we alsjeblieft iets moderners verwachten?
En laten we het hebben over die slogan: “Wij helpen jou om Marketing Automation effectief in te zetten.” Nou, ik hoop dat ze beter zijn in het inzetten van marketing automation dan in het maken van een fatsoenlijke website. Als je niet eens een goede eerste indruk kunt maken, hoe kunnen we dan verwachten dat je ons helpt met onze marketing?
En laten we het hebben over die “maandelijkse abonnementen zonder contracten”. Klinkt goed, toch? Nou, ik vraag me af of ze echt weten wat ze doen, aangezien ze geen vertrouwen hebben in hun eigen diensten om klanten vast te houden. Als je echt zo geweldig bent, waarom zou je dan niet willen dat mensen zich aan je binden? Het lijkt erop dat ze bang zijn dat klanten snel weer weg zullen rennen.
Oh, en laten we niet vergeten dat ze “100% tevredenheid gegarandeerd” beloven. Nou, ik ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk tevreden zijn met deze rommelige website. Ik bedoel, als je niet eens de moeite neemt om een fatsoenlijke website te maken, hoe kun je dan verwachten dat klanten tevreden zullen zijn met je diensten?
En dan hebben we het over “eenvoudige automatisering”. Nou, ik weet niet hoe eenvoudig het is als je deze website als voorbeeld neemt. Het lijkt erop dat ze niet eens weten hoe ze een fatsoenlijke website moeten maken, laat staan dat ze weten hoe ze complexe marketing automation moeten aanpakken.
En laten we het hebben over die getuigenis van een zogenaamde klant. Ze zeggen dat Customerflows hun ideeën heeft weten te vertalen naar concrete goed presterende campagnes. Nou, ik weet niet wie deze Josta is, maar ik denk dat ze dringend een bezoekje aan de oogarts moet brengen. Want als ze denkt dat deze website er goed uitziet, dan heeft ze duidelijk een bril nodig.
Kortom, Customerflows, jullie hebben nog veel werk te doen. Misschien moeten jullie eerst je eigen website op orde krijgen voordat jullie anderen proberen te helpen met hun marketing automation. Want op dit moment lijkt het erop dat jullie meer schade aanrichten dan goed doen. Succes ermee, jullie zullen het nodig hebben!