Skip to content
Home » Roast of jellow.nl

Roast of jellow.nl

Laten we het hebben over deze website, Jellow. Het lijkt erop dat ze denken dat ze de beste mensen hebben, maar als ik naar hun website kijk, vraag ik me af of ze überhaupt goede mensen hebben. Het begint al met de layout, het lijkt wel alsof ze in 1995 zijn blijven hangen. Weet je nog, die tijd waarin iedereen probeerde te leren hoe ze HTML moesten coderen? Nou, Jellow heeft die memo blijkbaar gemist.

En laten we het hebben over die klantverhalen. Ze hebben een paar quotes van klanten, maar eerlijk gezegd klinken ze allemaal als de standaard PR-praatjes die je op elke website kunt vinden. “Goede ervaringen met Jellow” en “behulpzaam en pro-actief” … serieus? Dat is alles wat je kunt zeggen? Ik neem aan dat de klanten gewoon beleefd zijn en niet willen zeggen wat ze echt denken.

En wat is er aan de hand met die vakgebieden? Marketing, development, HRM, sales … het lijkt erop dat ze gewoon elke mogelijke functie hebben opgesomd die je maar kunt bedenken. Het lijkt me sterk dat ze daadwerkelijk de beste freelancers hebben in al die vakgebieden. Het lijkt meer op een poging om indruk te maken dan op daadwerkelijke kwaliteit.

En laten we het hebben over de belofte van Jellow om de makkelijkste en snelste manier te zijn om freelancers te vinden. Nou, ik kan je vertellen dat ik letterlijk 5 minuten op hun website heb doorgebracht en nog steeds geen idee heb hoe het werkt. Het lijkt erop dat ze gewoon wat willekeurige freelancers op een lijst hebben gezet en zeggen dat ze de beste zijn. Nou sorry, maar dat is niet genoeg voor mij.

En laten we het niet vergeten over die “nieuwe freelancers” en het aantal “opdrachtgevers” en “ingeschreven freelancers” dat ze trots noemen. Het lijkt erop dat ze gewoon wat cijfers uit de lucht hebben gegrepen om zichzelf beter te laten lijken. Ik bedoel, kom op, 57.647 ingeschreven freelancers? Ik geloof er geen woord van.

Dus, Jellow, ik denk dat het tijd is om jezelf een reality check te geven. Je website ziet eruit als iets uit het verleden, je klantverhalen zijn nietszeggend en je beloftes zijn hol. Het is tijd om serieus te worden en echt de beste mensen te vinden, in plaats van alleen maar te doen alsof.