Skip to content
Home » Roast of jewelleryhousebym.com/

Roast of jewelleryhousebym.com/

Laten we deze website eens flink onder de loep nemen, want als er één ding is dat we kunnen zeggen over Jewellery House by M, dan is het wel dat ze een talent hebben voor het creëren van een digitale rommelmarkt. Het lijkt wel alsof ze een generieke sjabloon hebben gebruikt en zich tijdens de opmaak hebben laten afleiden door hun eigen juwelen.

### Cash on Delivery en Bank Transfers
Beginnen we met de betaling. “Cash on Delivery”? Dat klinkt meer als een manier om je klanten bang te maken dat hun juwelen niet aankomen, dan dat het een service is. En bankoverschrijvingen? Kom op, dat is zo 1999. Dit is geen retro spelletjesavond, maar een juwelierszaak! Als je niet met een creditcard kunt betalen, laat het dan maar zitten. Wie heeft er tegenwoordig nog tijd om bankoverschrijvingen te doen?

### Gratis Levering en Leveringstijden
“Gratis levering op bestellingen boven de Rs. 1500” – dat klinkt als een strategie om je klanten te dwingen meer te kopen dan ze eigenlijk willen. Je kunt dat ook ‘de drempelbelasting’ noemen. En dan die leveringstijd van 2-4 werkdagen. Is dat een schatting of zijn ze gewoon niet zeker of hun postbode de weg weet? Het lijkt wel een aflevering van ‘Wie is de Mol?’ maar dan met je juwelen.

### Productcatalogus
Als we kijken naar de productcatalogus, zie ik een overvloed aan oorbellen, ringen en armbanden. Maar echt, is dit een juwelier of een feest bij de Action? Het lijkt wel of ze bij het ontwerpen van de pagina’s een paar te veel kleuren en stijlen hebben geprobeerd. Minimalistisch design? Meer zoals ‘ik heb geen idee wat ik wil, dus ik gooi alles erin’. En die beschrijvingen? “Hoop earrings”, “Drop earrings”, “Studs” – het lijkt meer op een les in Engelse grammatica voor kleuters dan op een verkoopstrategie.

### Korting
Die 20% korting is leuk en aardig, maar ik heb het gevoel dat je met de originele prijs al een korting van 50% kreeg, en dat was zonder ook maar iets te zeggen! “Premium Stainless Steel Handcuffs” voor Rs. 1,080? Ik weet niet wie je probeert te verleiden met die naam, maar het klinkt meer als een product dat je in een BDSM-winkel zou vinden dan in een juwelierszaak.

### Klantbeoordelingen
De klantbeoordelingen zijn een ander verhaal. Ze lezen als de lovende woorden van een geforceerde familie die je probeert te overtuigen dat het cadeau dat ze van je hebben gekregen echt geweldig is. “De kwaliteit is 10/10!” – ja, en de verpakking is waarschijnlijk ook beter dan wat je in de meeste online winkels krijgt. Het is bijna alsof ze een script hebben gekregen om te zeggen hoe fantastisch alles is. “Ik was echt niet verwacht dat het zo goed was!” Natuurlijk niet, want je had waarschijnlijk nooit eerder iets van deze winkel gekocht.

### Social Media
En dan die Instagram-handle. Waarom zou je mensen naar je Instagram leiden als je feed eruitziet als een mislukte Pinterest-pagina? Het is alsof ze de hashtag #minimalisme hebben vergeten en in plaats daarvan voor de hashtag #overdaad zijn gegaan.

### Samenvatting
Al met al lijkt Jewellery House by M meer op een hobbyproject van iemand die dacht dat ze de wereld van juwelen konden veroveren, maar in werkelijkheid gewoon een rommelige website hebben gecreëerd vol met onduidelijke aanbiedingen en overvloedige productvariaties. Dus, als je op zoek bent naar sieraden, kijk dan vooral verder dan deze digitale nachtmerrie. Want geloof me, de enige gouden regel hier is: vermijd het!