Skip to content
Home » Roast of www.catmando.eu

Roast of www.catmando.eu

Oh, Catmando.eu, waar zelfs de katten zich afvragen wat ze daar te zoeken hebben! Laten we beginnen met die homepage. Wat is dat voor een rommel? Het lijkt wel alsof iemand een paar woorden in een blender heeft gegooid en het resultaat heeft gebruikt om een website te vullen. “Tijd tekort om dat nieuwe assortiment goed op te bouwen?” Ja, dat lijkt me duidelijk, want zelfs het ontwerp van de site lijkt in elkaar te zijn geknutseld met een paar restjes van een knutselpakket voor kleuters.

En dan die “wow-image.” Serieus? Wow? De enige “wow” die hier te zien is, is hoe je het voor elkaar hebt gekregen om een achtergrondbeeld zo onduidelijk te maken dat zelfs de meest fanatieke kunstcritici het niet kunnen duiden. Het lijkt wel alsof je het hebt laten maken door een kat die op het toetsenbord heeft gelopen.

En laten we het hebben over je “diensten”. Je noemt jezelf een expert in inkoop en category management, maar de enige categorie waar je echt in uitblinkt is “verveling”. Je belooft ambitieuze plannen, maar ik vraag me af of je zelfs maar de ambitie hebt om je website te updaten met wat actuele informatie. “Plug and play,” zeg je? Meer als “plug en ga weg,” als je het mij vraagt.

Je beschrijft jezelf als iemand die verbinding maakt tussen verschillende disciplines. Ik vraag me af welke disciplines dat zijn. Is dat “de kunst van het niet weten” en “de wetenschap van het vermijden van verantwoordelijkheden”? Je hebt het over het optimaliseren van leveranciersgesprekken, maar ik heb het gevoel dat je meer tijd besteedt aan het optimaliseren van je excuses.

En die “product management” sectie? Het lijkt meer op een zelfhulpboek voor mensen met productideeën die nooit van de grond komen. “Heeft u er wel de juiste klanten voor?” Ja, die vraag zou je ook aan jezelf moeten stellen, want ik zie nog geen klanten die zich in jouw digitale kattenhuis willen wagen.

Als je echt wilt dat mensen geloven dat je een expert bent, moet je je communicatie een beetje professionaliseren. Misschien een spellingscontrole toepassen voordat je je teksten online gooit? De enige “laaghangende fruit” hier is de grammatica.

En dan dat contactgedeelte—een telefoonnummer dat meer lijkt op een nummer van de klantenservice van een goedkope pizza bezorgdienst. Bel je om advies te krijgen, of om te vragen waar je het beste een goede grap kunt vinden? Want, geloof me, het enige dat hier ontbreekt is humor!

Tot slot, Jakob Gerrits, je hebt veel te bieden, maar als je niet oppast, wordt Catmando.eu het digitale equivalent van een vergeten kattenbak—stinkend en vol met rommel. Dus kom op, tijd om die kattenbende op te ruimen en je huiswerk te doen!