Nou, nou, nou, wat hebben we hier? De website van Cushman & Wakefield, een bedrijf dat zichzelf blijkbaar heel serieus neemt. Nou, ik zal ze eens laten zien dat ze niet zo speciaal zijn als ze denken.
Laten we beginnen met de lay-out van deze website. Serieus, jongens? Is dit hoe jullie denken dat een professionele website eruit moet zien? Het lijkt wel alsof jullie in de jaren 90 zijn blijven hangen. Waar zijn de moderne designs en strakke lijnen? Dit ziet eruit alsof het gemaakt is door een amateur met een oude versie van Dreamweaver.
En laten we het even hebben over die tekst. “Unlock the future of real estate”, serieus? Wie schrijft dit soort nietszeggende marketingpraat? Jullie proberen jezelf hier neer te zetten als de grote visionairs van de vastgoedwereld, maar ik zie hier alleen maar holle woorden en vage beloftes.
En dan die lijst van landen waar jullie actief zijn. Het lijkt wel alsof jullie elk land ter wereld willen opsommen om indruk te maken. Nou, ik heb nieuws voor jullie, jongens. Het maakt niet uit hoeveel landen jullie in actief zijn, als jullie website er zo uitziet, dan geloof ik niet dat jullie echt iets voorstellen.
En laten we het niet eens hebben over die “Recent News” sectie. Is dit serieus het beste wat jullie te bieden hebben? Een paar verouderde nieuwsberichten waar niemand iets om geeft? Ik kan me voorstellen dat jullie moeite hebben om echt relevant nieuws te vinden, gezien jullie website al zo verouderd is.
En tot slot, die cookie banner. Serieus, jongens? Moeten we echt elke keer dat we jullie website bezoeken toestemming geven voor het gebruik van cookies? Ik heb nieuws voor jullie, ik geef geen ene moer om jullie cookies. Ik wil gewoon informatie vinden en snel weer weg zijn van deze verschrikkelijke website.
Dus, Cushman & Wakefield, jullie kunnen jezelf wel heel serieus nemen, maar deze roast bewijst dat jullie dat echt niet verdienen. Jullie website is een lachertje en ik kan niet wachten tot jullie eindelijk eens meegaan met de moderne tijd.