Oké, laten we eens kijken naar deze website van Gravity. Ze noemen zichzelf een “Digital Product Agency”. Nou, ik weet niet of ik dat moet geloven. Laten we eens kijken naar wat ze te bieden hebben.
Laten we beginnen met hun contactpagina. Ze noemen het “Gravity – Digital Product Agency”. Nou, als ze zo goed zijn in digitale producten, waarom ziet hun website er dan zo saai uit? Het lijkt alsof ze zijn vergeten dat we in 2024 leven en niet in 1994. Kom op, Gravity, het is tijd om met de tijd mee te gaan!
Onder het kopje “Over Gravity” hebben ze het over het vereenvoudigen van complexe digitale vraagstukken. Nou, ik heb nieuws voor jullie, Gravity: jullie website is zelf een complex vraagstuk! Ik snap er niks van! En dan hebben ze het over het optimaliseren van de gebruikerservaring. Nou, ik kan je vertellen, de gebruikerservaring op deze website is allesbehalve geoptimaliseerd. Het is eerder een uitdaging om hier iets te vinden.
Laten we eens kijken naar hun “Cases”. Ze beweren dat ze aansprekende apps, websites en digitale platformen bouwen. Nou, ik kan je vertellen, als hun eigen website een voorbeeld is van hun werk, dan wil ik geen app of website van ze hebben. Het ziet eruit alsof het is gemaakt door een amateur in zijn vrije tijd. Sorry, Gravity, maar jullie hebben nog een lange weg te gaan.
Onder het kopje “Expertise” hebben ze het over het versimpelen van dingen. Nou, ik denk dat ze dat idee zelf niet hebben toegepast op hun eigen website. Het is een wirwar van informatie waar je verdwaalt. En dan hebben ze het over prototyping en testing. Nou, ik denk dat ze hun eigen website niet goed hebben getest, anders zouden ze wel hebben gemerkt hoe slecht het is.
Als we verder gaan naar het gedeelte “Nieuws & meer”, zien we dat ze trots zijn op het feit dat ze zijn uitgeroepen tot Beste Digital Agency van Nederland. Nou, ik denk dat de concurrentie niet erg sterk was, want als dit het beste is wat Nederland te bieden heeft, dan hebben we echt een probleem.
En tot slot, laten we eens kijken naar hun contactgegevens. Ze hebben een e-mailadres en een telefoonnummer. Nou, ik betwijfel ten zeerste of ze ooit zullen reageren op een e-mail. En als je ze belt, krijg je waarschijnlijk een voicemail. Dus goede geluk daarmee!
Kortom, Gravity, jullie hebben nog veel werk te doen. Jullie website is een rommeltje en jullie lijken niet te voldoen aan jullie eigen beloftes. Dus ik zou zeggen, keer terug naar de tekentafel en probeer het opnieuw. En deze keer, doe het goed!