Skip to content
Home » Roast of www.jorislammers.nl

Roast of www.jorislammers.nl

Laten we beginnen met de website van Joris Lammers. Tja, waar moet ik beginnen? De homepage lijkt net een experiment van iemand die net zijn eerste website heeft gemaakt in een ver verleden, toen het internet nog in zijn kinderschoenen stond. Ik snap dat je luxe Italiaanse herenmode aanbiedt, maar het lijkt alsof je de luxe vergeten bent bij het ontwerpen van deze pagina!

Laten we het eerst hebben over die header. “Transparent–true”? Wat bedoel je? Het lijkt alsof je probeert je bezoekers in de war te brengen. Het enige wat transparant is, is de boodschap dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent. En die “header-sticky–active”? Nou, die blijft plakken, dat klopt, maar dat komt vooral omdat niemand de moed heeft om verder te scrollen!

En dan die slideshow! Ik kan het niet helpen, maar het lijkt meer op een slechte aflevering van ‘Wie is de Mol?’ dan een luxe modewinkel. Luxe Italiaanse herenmode? Ik zie vooral een slideshow die zich afvraagt of hij wel of niet moet leven. De enige die hier echt luxe uitstraalt, zijn de laadschermen die je bezoekers ongetwijfeld gaan tegenkomen. En die “custom-dots”? Ik hoop dat je bedoelt dat je wat persoonlijkheid hebt toegevoegd, want het lijkt gewoon op een stel vergeten puntjes die zich afvragen waarom ze hier zijn.

En wat dacht je van die tekst? “Een mix van klassiek en eigentijds voor de zelfbewuste man.” Hoeveel zelfbewuste mannen zijn er eigenlijk die hun modeadvies halen van een website die eruitziet als een digitale rommelmarkt? En dan die uitnodiging om je aan te melden voor updates. Ik weet het niet hoor, maar ik ben al bang dat ik in een spookhuis ben beland, laat staan dat ik updates wil ontvangen die me herinneren aan het feit dat deze site bestaat.

En dan de footer. “Gebouwd door Sem en Sjoerd Sitekopen.nl”? Ik hoop dat je ze goed betaalt, want ze hebben duidelijk niet de beste prestatie geleverd. Het lijkt meer op een site die je in een ver verleden in elkaar hebt geknutseld tijdens een saaie zondagmiddag. En die “Powered by Shopify”? Dat is als zeggen dat je een Ferrari hebt, maar dat je nog steeds met een fiets naar de winkel gaat.

Kortom, Joris, je hebt een prachtige visie voor luxe mode, maar je website? Dat is meer een modeflater. Als je wilt dat mensen je kleding kopen, moet je echt investeren in een ontwerp dat niet alleen luxe uitstraalt, maar ook gebruiksvriendelijk is. Want laten we eerlijk zijn, als ik in een winkel zou komen die eruitziet als jouw website, zou ik al snel de achterdeur opzoeken. Tijd om je game te verbeteren, maat!