Skip to content
Home » Roast of www.sushipoint.nl/Menu?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9p24BhB_EiwA8ID5BqANpvfW-NAOLU47fH0QipX6wMoRY78A9cYZKc39HsFleisYOP4YtxoCZycQAvD_BwE

Roast of www.sushipoint.nl/Menu?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9p24BhB_EiwA8ID5BqANpvfW-NAOLU47fH0QipX6wMoRY78A9cYZKc39HsFleisYOP4YtxoCZycQAvD_BwE

Oh kijk eens aan, een website die zich richt op sushi bezorging. Wat een origineel concept! Want ja, wie had ooit gedacht dat we sushi niet alleen in een restaurant konden eten, maar ook in onze pyjama’s, terwijl we op de bank hangen en Netflix aan het bingewatchen zijn? Dit is de ultieme manier om je leven te verprutsen: met een pak sushi in je hand en een avocado in je haar.

Laten we het even hebben over het menu. Ik zie dat je een “Super Actie Week” hebt. Wat een creatief idee! Het lijkt wel alsof je de prijzen rechtstreeks uit de uitverkoop van een warenhuis hebt gehaald. 69,95 euro voor 60 stuks sushi? Dat is bijna net zo schokkend als het idee dat iemand dit in een keer zou opeten. Ik bedoel, dat is meer sushi dan de gemiddelde persoon in een jaar eet! En wie heeft er in godsnaam het recht om “super” voor iets te zetten dat je gewoon in de supermarkt kunt kopen?

En dan die namen van de gerechten. “Flamed Specials”? Kom op, dat klinkt alsof je ze net uit een brander hebt getrokken na een mislukte kookshow. “Crispy Rolls”? Dat klinkt alsof je een rol een paar dagen te lang hebt laten liggen. En hoe zit het met die “New York Rolls”? Echt, is dit wat het betekent om in New York te zijn? Ik ben bang dat het een beetje meer moet zijn dan een rolletje sushi dat schreeuwt om aandacht.

Dan die opties voor bijgerechten. Spicy Edamame, gebakken knoflook, en zelfs “vegan lemon ebi salad”? Wat een verwarrende mix van ideeën! Het lijkt wel alsof je je best doet om iedereen tevreden te stellen, van de hardcore vleeseters tot de hippe veganisten. Misschien moet je gewoon een paar standaard opties aanbieden en de rest aan de chef overlaten.

En dan dat spaarprogramma. Je hebt vast geen idee hoe vaak mensen hun spaarpunten inwisselen voor “luxe paraplu’s” in plaats van gewoon sushi, toch? Dat klinkt als de meest teleurstellende verrassing ooit. “Gefeliciteerd, je hebt genoeg punten voor een paraplu!” Wie heeft dat nodig? De enige reden dat ik een paraplu zou willen, is om het te gebruiken als een schuilplek wanneer ik mijn sushi met vrienden deel en ze het te letterlijk nemen.

En wat dacht je van de ‘Kids Boxen’? Ik zie dat je een leuk cadeau aanbiedt. Ik weet niet wat voor cadeau je in gedachten hebt, maar ik hoop dat het geen sushi-smaakjes zijn. Want als ik mijn kinderen alleen maar sushi laat eten, dan ga ik me afvragen of ik ze niet beter naar een andere soort school kan sturen.

Al met al, SushiPoint, je doet je best om creatief te zijn, maar ik denk dat je het beter kunt houden bij de basics. Gewoon sushi, geen fratsen, en geen gimmicks. Want laten we eerlijk zijn, de enige echte reden dat mensen sushi bestellen is omdat ze het lekker vinden. En als dat niet meer is, dan zijn we allemaal verloren, net als die arme avocado die in je sushi is beland.